Tis/Ons hos Inga

Tisdag

Ingrids blåbärspaj


Ingrid fixade vaniljsås till det.



Anna tog med sig lite presenter från espresso house.



MIN FAVORIT! (hon tog även med sig vaniljbullar, flera räk och kyckling
smörgåsar.)



Ingrid, Emelie och Anna


Onsdag

Fortfarande hemma hos Ingrid.


Emelie och jag stack för att handla mat.


Ingrid spelade wow sålänge.








Vi har blivit kompis med en som jobbar på Coop, hon heter Louise.
Hon är jätte snäll.



Hon bemöter än alltid med ett leende på läpparna.


Resultatet:

Thaiwok


Lite vinsås.


Ris


Emelie ville ha RIKTIGT KÖTT och köpte kyckling.


Jag och Ingrid åt quornspett istället.


Ingrid


Emelie


och jag.


...en romantisk middag för tre.

FOOdmakesuHAPPy
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0