mh Mh MH!

hello foodLOVERZ!

Snart ska jag och Anna hem till Ingrid, hon har tydligen bakat paj, blåbärspaj! låter spännande.
Anna jobbar just nu på espresso house, idag stänger hon VILKET BETYDER
LEFTOVERS!!! (YAAAY)
Men jag vet att jag kommer vilja ha mer mat än bara lite efterrätt och leftovers från espresso house. frågan är dock vad...tycker d är så jobbigt att bestämma vad man e sugen på när man ska handla inför kvällen.
godis eller mat? funderar på att köpa lite ost, kex, vindruvor och lite andra exotiska frukter och kanske en god sallad till det? jag tror vi kör på det ikväll. åh va jag längtar!




bilderna har ingenting med inlägget att göra.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0