HEJDÅ SVERIGE (OCH STD)

idag åker jag (sanna) till paris och anna till sthlm!

Familjen har splittrats, jag har med mig Emelie Kode och Ingrid aka. "stora syster"

Anna (Pappa) har ju förstås med sig sin fru, Emelie.

Det är nästan ett år sedan Familjen var i paris nu, men IDAG så ska vi DIT!
FAN VA JAG SKA RAGGA...MAT. I paris har dem nämligen det finaste köttet man kan tänka sig
aldrig har kött smakat så gott som i Paris, vi snackar KÖTT och inte fisk som här. här finns bara fisk och skladjur men i paris OOHHHHHHH mmmmmm DAAAMMnn sweeeeeeeeet meeeeeat bbq sauce on THAT! YEEEHA



gay.


ps. just nu lyssnar på let's dance med David Bowie.top 3 på min pepplåtar-lista.
1:a är fortfarande you spin me round (like a recod baby) - Dead or Alive
2:a shut up (and sleep with me) - Sin with Sebastian

om ni e e deppiga och tkr synd om er själva så GARANTERAR jag att ni
kommer vara super pepp efter att ha lyssnat på dessa.

au revoir!
(vet inte ens om d stavas så..hehe)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0