hej sverige.

det suger att vara hemma igen.

MEN...till våren så ska vi dit igen, då blir det en månad ist!

Vi tog inte alls mycket kort på allt kött som vi träffade. Det kan ju förstås bli lite turistvarning
om man ska ta fram sin kamera varje gång man ser lite kött ute på marknaden, lite pinsamt också.
menmen, ett kort på ett av många kött fick vi iaf. Enligt Niclas och Emelie Sandberg (Mamma)
så tänder jag på killar som ser ut som mig sj..jag var tydligen jätte lik detta köttet!



lika?


isf e jag ju ganska så creepy..

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA damn ni är lika!!!

2009-10-01 @ 20:52:42
Postat av: Anonym

Av KOde ifl ni undra

2009-10-01 @ 20:53:22
Postat av: Anonym

LIKA

2009-10-03 @ 14:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0