TÈ OCH SCONES HJÄRTA ANNA

Godsenkväll alla kära!
Klockan är över midnatt och det är snart dags för sängen, men ljuvligt ska det bli att vakna upp och göra mig en redig frukost.
Jag har turen att jobba på Espresso house därför att det passar ju mig utomordentligt bra med lite té och scones en regnig kväll som denna. Våra scones är helt delikata och helst med cream cheese och sylt/marmelad. Som ni vet älskar både jag och sanna cheese.

bilden är tagen på café vanilj i Vasa, jag rekomenderar maten den smakade väldigt bra. Ni ser mig äta en smaskig tomatsoppa som aptitretare sedan nöjde jag mig med en riktigt god och big kycklingsallad.
Billigt var det också! YEEHAA på det




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0