MORSNING KORSNING!

Ni märkte antagligen att vi slutade skriva på english, vi trodde att ni skulle få bättre intryck av oss då lite ballare kanske men vi tänkte köra på svenska ändå.
Obooy vad jag är lycklig idag, vi ska få gäster hit och mamma står och gör mat för fulla muggar!
Till förrätt blir det tunnbrödsrullar med philadelphia OST och lufttorkad skinka, det finns även med pepparrot och lax. Sen blir det grillad fläskfilé óch potatis och till efterätt någon slags chokladtårta! Det kommer bli utsökt.
Jag skulle vilja hedra Kyle Divine idag, jag satt och kollade på LA Ink igår när han dök upp. Kyle har alltid älskat ost, hans passion är ost och han mår dåligt utan ost, JAG FÖRSTÅR DIG. Men stackars Kyle, han hade blivit laktosintolerant nu på senare tid så han får numera inte äta ost och jag lider med dig KYLE! Därför tatuerade han in en ost på insidan av överarmen. Jag ser upp till honom, Ost är så magnifikt gott och killen tatuerar in en sagolikt vacker ostbit. Jag är inspirerad.

Måste även berätta om en underbar matupplevelse igår, jag kommer hem från jobbet och på bordet står det pasta med jumbokräftor i en chilisås. Jag fick en matorgasm, såsen var så len mot tungan och jumbokräftorna var perfekt sega att tugga på och sedan, tillsammans med eftersmaken fick jag lära känna chilin. Det var så smakligt! mh Mh MH!

Stay classy
/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0