Food, DON'T YOU DARE LEAVE ME!!!

vad jag älskar läsk...coca cola, pepsi, sprite you name it. just nu sitter jag och lyssnar på egyptian reggae med ett stort glas coca cola i min hand. Med detta sagt så måste jag berätta ngt helt annat, det var nämligen ngt skumt som hände mig igår, ngt som jag sällan känner, jag hade inget söt/matsug...

bev så rädd att jag va tvungen att köpa något gott att äta (sagan om ringen gick ju på 3an) även fast jag visste att jag inte var särskilt sugen, vågade inte ta risken att INTE köpa ngt och sedan ångra mig under filmens gång. Men maten stannade kvar i kylen..jag köpte inte ens läsk utan jag drack ramlösa!!!

MEN BLI INTE RÄDDA MINA VÄNNER, NU ÄR JAG TILLBAKA!
vill aldrig må sådär igen.



/S  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0